Pazar, Şubat 18, 2007

Cevizli Kurabiyelerim

Genellikle vur disini kır kurabiyelerinden yaparım Ama bu sefer kuki ile kurabiye arası nefis bi sey oldular. Oglumda bayıldıgına gore tarifini sizinlede
paylasabilirim.
Malzemeler
1 yumurta
3/4 su bardagı bitkisel yag(ben fındık yagı kullandım)
1/2 bardak toz seker+1/2 bardak pekmez
1/2 bardak dovulmus ceviz
2 yemek kasıgı kakao
1cay kasıgı tarcın
2,5 bardak un
1 paket kabartma tozu
butun malzemeyi yogurduktan sonra yaglı kagıt serilmis tepside merdane ile yarım santim kadar incelttim. Sonrada sekilli kurabiye kalıpları ile hamurum bitinceye dek kestim.Yaglı kagıt serilmis tepside 180 derecede yarım saat kadar pisirdim.
Arkadaslarımda cok begendi. Bir dahaki sefere cevizi 1 bardak ekleyecegim. Sanırım daha sahane olacak. Gorusmek uzere. Begenirseniz banada yazın lutfen. Kendi kendime konusmaktan sıkıldım burda...

2 Comments:

At 3/01/2007 11:37 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

olive selam....

yazının sonunu okuyunca , yalnız olmadığını , yazılarını okuduğumu ve beğendiğimi iletmek istedim...
tarifini de deneyeceğim..

sevgiler,

 
At 3/01/2007 5:51 ÖS, Blogger VİLDAN said...

Tesekkurler İlkay,
Nihayet bır ses duydum cok sagol.İnsallah kurabiyeleri de begenirsin...Simdilik hoscakal..

 

Yorum Gönder

<< Home

Sayaç