Pazar, Şubat 19, 2006

Zeytinli mantar



Evde yapılmıs siyah zeytinlerimiz vardı.Okyar abimiz sagolsun 2 yıldır bu zeytin isine el attı . Saglıklı beslenmek icin zeytini taa Bursa'ya gidip getirmesi ondan, sofra zeytini haline getirmesi esimin annesinden, yemesi de hepimizden ..Fakat biz tuketemeden yeni zeytinler gelince bende gecen seneden kalan biraz yumusamıs zeytinleri cekirdeklerini cıkarıp,zeytin ezmesi haline getiriverdim. Bu arada aksama ne yesek diye dusunurken mantarlı zeytin fikri gerceklesti..
Mantarların saplarını cıkarıp yıkadım.Biraz tereyagında 2-3 dk. kadar kavurdum. Sonra yarı pismis haldeki mantarların icine cay kasıgı yardımı ile zeytinleri doldurdum.Uzerlerine kasar peyniri rendesi serpistirip fırında 15-dk.kadar daha pisirdim. İsterseniz deneyin..Arpa sehriye pilavı ile de yakıstı dogrusu.. Mantar ve zeytin severler begenirler umarım....

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home

Sayaç