Pazar, Şubat 12, 2006

EV EKMEGİ


EV EKMEGI
Eveeett, bende nihayet uzun zamandır aklımda olan ekmek isine el attım. Once Soke unun koy ekmegini denedim.Bu denememde bloglardaki onerileri dikkate aldım. Sonuclar super oldu. O kadar super olduki resmini cekip sizlerle paylasmaya fırsat kalmadan yenilip bitiverdi.
Resmini gordugunuz ekmek ise Soke un koy ekmegi ile Pınar unun yarıyarıya karısımından yapıldı.Ben ekmeklerimi elektrikli fırınnda elips bir borcamda pisirdim. Onun icin yarım kilo una 3 bardak sıcak su ve tabiki mayayıda ilave ederek hazırladım hamuru..Pisirme suresi ise 45 dk. . Deneyin , sizinde mis kokulu ekmekleriniz olsun...Afiyet olsun..

1 Comments:

At 8/26/2006 12:28 ÖS, Blogger sevdamavisi said...

ekmek yapmayı çok seviyorum. özellikle kahvaltıyı sıcak ekmekle yapmak sözle anlatılamayacak kadar güzel birşey. yeni bir tarif daha edinmiş oldum

 

Yorum Gönder

<< Home

Sayaç